Výlet 6. A do Chřenovic

Novinky

26. června 6. A vyrazila na výlet do Chřenovic do rekreačního areálu Slunečné údolí. Bylo asi tři čtvrtě na sedm, když jsme vyrazili na Hlavní nádraží. Pak jsme chvilku počkali na nádraží, až nám pojede vlak. Vlak nám jel čtyři minuty po osmé. Pak jsme už nastoupili do rychlíku a jeli až do Světlé nad Sázavou. Bohužel nám ve Světlé nad Sázavou dráhy nepřály a museli jsme přestoupit na náhradní autobusovou dopravu. Jsme ve Chřenovicích a hledáme areál. Nakonec jsme ho našli. Ubytujeme se v chatkách a pak jdeme na oběd. Jsme po obědě a čeká nás první disciplína – paintball. Dají nám masku na hlavu a pistoli naplněnou čtyřiceti kuličkami. A může se jít do boje. Nejvíc to schytal Jonáš Gajda, Tereza Králová a Nela Doubková. Druhou disciplínou byl rafting. Každý dostal vestu, pádlo a loď do skupinky. Vybrali jsme si ze dvou typů lodí – Barak a raft. Barak je nafukovací kánoe, raft je větší. Naše skupinka měla jako jediná raft. Pořád jsme se točili, naráželi do břehů a tak dále. Nebylo to zas tak špatné, alespoň jsme se vykoupali v Sázavě :). Třetí disciplínou byla horolezecká stěna, takže jsme byli připevněni na lanech a šplhali. Z mého pohledu  to bylo pěkné, tedy aspoň myslím. Čtvrtou atrakcí, pro tento den poslední, byly bungee trampolíny. Jeden skákal a jeden natahoval lano. Na trampolíně jsme mohli dělat různé triky. Pak bylo na programu opékání špekáčků (mimochodem byly dobré), všichni jsme si sedli a opékali. Pak už byl večer, tak jsme šli spát. Druhý den, 27. června, jsme měli pátou disciplínu, což byla střelba lukem. Na terči byla naše jména a ten, do kterého se trefilo, tak tomu může dát úkol (byl jsem čtyřikrát střelen). Šestá a poslední disciplína byla lanová dráha. Někdo měl odvahu, někdo ne. Když ten někdo vylezl na vrchol, mohl skočit volným pádem dolů (na lanech). Po obědě jsme už jeli zpátky domů.