Třídní učitelka: Petra Růžičková
Aktuality:
Týdenní plán | 3.2. – 7.2.2025 | Kódy Google Classroom |
Český jazyk | Vyjmenovaná slova po P – procvičování, Dopis – PS – str. 46-48 Písanka 2 – str. 3-4 Čtení – společná kniha, vlastní rozečtená kniha (4.2.), čtení s porozuměním Prezentace knih Básnička Měsíce – recitace do 11.2. | eeyxfjw |
Matematika | Pamětné sčítání a odčítání v oboru do 1000 s přechodem přes základ 100 – PS – str. 31-32 Geometrie – Rýsování rovinných útvarů ve čtvercové síti – PS – str. 50 Test z geometrie 6.2. – Trojúhelník, čtverec, obdélník (PS – str. 44-48) | |
ČaS | Lidské tělo – žiju zdravě, opakování – PS – str. 33, 35 Test – 7.2. – Lidské tělo (smysly, kůže, kostra, svaly, péče o zdraví) | |
Anglický jazyk – J. Buchtová | Grammar: have got/has got, rozkazovací způsob Vocabulary: numbers (1-30) Functional language: Can I,you are, Have you got… Activities: Speaking: učebnice str. 35, básnička str. 34 Reading and Writing: Pracovní sešit str. 42, pracovní listy – have got Listening: Pracovní sešit str. 43 | |
Anglický jazyk – D. Spirito | Unit 5: Revision of “can” Skills: Sentence structure worksheet Interrogative form of “have got” Activity book page 41-42 Project: My favourite game My body: I’ve got a head, two arms… Classbook page 39 Unit 5: Numbers over 10 – Reading page 34 |
